Annons:
Etikettövrigt-sångrelaterat
Läst 2023 ggr
[melowi]
2014-04-29 14:46

Förkyldning eller polyp?

Nu vet jag inte om alla vet vad en polyp är, men hur som helst hade jag såna äckliga saker i näsan förut och dom opererades bort samtidigt som mina halsmandlar. Efter operationen lät allt så mycket klarare. Men nu har det börja låta täppt igen, visst sjunger jag inte med näsan men ljudet påverkas. Låter täppt och som en liten flicka, alltså ett barn. Känns tjockt och det trycker upp mot öronen lite men är inte snuvig. 

Är otroligt rädd att det är polyper igen då de kan komma tillbaks, undersökningen gjorde riktigt fruktansvärt obeskrivligt otroligt ont därav började jag stortjuta förut när en doktor skulle kolla på mina stämband och gå genom näsan haha 😂

Låter det som en vanlig förkylning eller låter det onormalt av det jag beskrivit? Hur påverkas era röster om ni är förkylda?

Annons:
Sjöstjärna
2014-04-29 14:57
#1

Tyvärr låter det inte som en förkylning utan snarare som polyper.

/Sjöis

"Sat Chit Ananda - Varande Medvetande Salighet ❤️"

Bjallstal
2014-04-29 14:57
#2

Min syster får operera bort sina polyper ca 1 gång om året, så hade jag varit du så sade jag uppsökt läkare

Gårdagen kan vi aldrig få tillbaka, men morgondagen är vår att vinna eller förlora…

[melowi]
2014-04-29 14:59
#3

Men bläää 😢 Operationen har jag inget emot, men just undersökningen var den värsta smärta jag någonting varit med om.. Får höra med en läkare då..

[melowi]
2014-04-29 15:01
#4

Dock kan jag andas genom näsan vilket jag inte kunde förut när jag hade polyper. Men då var de väldigt stora så är kanske mindre nu om jag har några

Upp till toppen
Annons: