Annons:
Etikettforumslekar
Läst 1854 ggr
Valkyrija
2015-06-24 19:32

Vilken låt?

Jag börjar med att skriva ett stycke ur en låt. Personen under mig ska skriva vilken låt det är och sedan ett stycke ur en annan låt som nästa person ska gissa på osv osv! Lycka till 🙂

"My church offers no absolutes She tells me: Worship in the bedroom The only heaven I'll be sent to  Is when I'm alone with you"

Vänligen, sajtvärden Alyssa ❤️

🌺 - Travhästen söker medisar! - BlommaSajtvärd för Nyhedendom, Stenar, Socialt stöd och Travhästen.
**Medis på Huskatter och Råttor

Annons:
isla
2015-06-24 20:40
#1

Take me to church.

"It was so easy livin' day by day Out of touch with the rhythm and blues But now I need a little give and take The New York Times, the Daily News"

Valkyrija
2015-06-24 21:17
#2

New York State of Mind

"Triangles are my favorite shape Three points where two lines meet Toe to toe, back to back, lets' go my love; It's very late 'Til morning comes, let's tessellate"

Vänligen, sajtvärden Alyssa ❤️

🌺 - Travhästen söker medisar! - BlommaSajtvärd för Nyhedendom, Stenar, Socialt stöd och Travhästen.
**Medis på Huskatter och Råttor

isla
2015-06-24 21:22
#3

Haha, nej den kan jag inte, så den får någon annan svara på. Google kan svaret däremot, men antar att det är fusk. 🤐

Valkyrija
2015-06-24 21:24
#4

Google är okej om man inte kmr på det 😉😃

Vänligen, sajtvärden Alyssa ❤️

🌺 - Travhästen söker medisar! - BlommaSajtvärd för Nyhedendom, Stenar, Socialt stöd och Travhästen.
**Medis på Huskatter och Råttor

Agnez94
2015-07-29 23:04
#5

Tessellate  av Alt-J?

"Come ride with me Through the veins of history I'll show yoo why God Falls asleep on the job"

Upp till toppen
Annons: