Annons:
Etikettkaraoke
Läst 9425 ggr
Nosen
2015-08-08 20:52

Smule - karaokeapp

Jag kanske är jätte efter men har ni testat Smule Sing! ??

Det är ju jättekul!!!

Annons:
Valkyrija
2015-08-09 12:47
#1

Nej den har jag faktiskt inte testat. Kanske är värt att göra det :D

🌺 - Travhästen söker medisar! - BlommaSajtvärd för Nyhedendom, Stenar, Socialt stöd och Travhästen.
**Medis på Huskatter och Råttor

Annisangel
2015-08-19 20:53
#2

Ja! Testade för några dar sen och varje kväll nu! Det är beroendeframkallande och kul!!!

Många Goa Kramar

Annisangel

Leramani
2015-08-20 21:14
#3

Jag testade efter att ha läst tråden och det är jättekul!

De Lapsus Resurgam

Kostlig
2015-09-03 16:37
#4

Har använt Smule-appen (som heter Sing!, eller är det något annat?) för att hitta stämmor på låtar (ett tips jag fick här på ifokus-sajten) men kan man spara "favoriter" t ex? Tycker inte jag hittar info om hur man går tillväga med appen.

Kostlig
2015-09-03 16:43
#5

Klickade i appen på ikonen med figuren med plustecknet. När jag är inne i datorn så är det markerat att jag följer den som jag klickat i. So far so good. Men hur fasen hittar jag mina följare i appen? Skulle behöva konkreta tips på hur ni använder appen. Sen måste jag ändå säga att en del låtar man hör låter hemskt… så falskt så öronen trillar av. Och att sjunga rätt in i mobilen, blir inte ljudet lite väl "torrt"? (har spelat in mig själv i mobilen förr och det låter ganska klanglöst…) Hur hittar ni de som är bra? Finns det något filter med typ "autotune" eller liknande eller har en del så fantastiskt fina röster när de sjunger direkt in i mobilen?

Kostlig
2015-09-03 16:50
#6

Den lilla gröna gubben längst ned till höger i appen - där hittar jag mina favoriter! 😂

Annons:
Kostlig
2015-09-03 19:06
#7

På mobilappen följer jag en person vars version jag gillar. När jag går in på datorn så finns inte just den versionen på den personens sida…? Åtminstone så hittar jag inte. Därför tycker jag Smule är aningen rörig och svår att förstå sig på. När man väl lär sig logiken tror jag det blir bättre. Känner att för varje grej jag hajjar så blir det roligare. Är det bara jag som uppfattar Smule så?

Leramani
2015-09-03 19:08
#8

Det är lite rörigt i början.

De Lapsus Resurgam

Aleya
2015-09-13 20:47
#9

Jag kör hårt på smule, har börjat göra karaoke-verisoner av låtar jag gillar nu. Har ganska många följare också. 😃

BlommaStjärnorMemento moriStjärnorBlomma

Medarbetare för Julen

Upp till toppen
Annons: