Annons:
Etiketttv-radio-och-övrig-media
Läst 2210 ggr
Fridoliin
11/18/11, 2:04 PM

Vem ska ut ur idol?

Vem tycker ni ska få lämna idol idag?

/Frida

Medarbetare på Sång.ifokus.

Stå på dig, annars gör någon annan det.

Annons:
Mimmi
11/18/11, 2:12 PM
#1

Är ju lite svårt att bedöma utan att ha hört bidragen, men rent spontant känner jag att Moa håller lägst nivå sångmässigt i gänget. Hon har en låt som hon gör bra (den egenskrivna), men är inte alls särskilt bra i andra låtar. Har även väldigt svårt för hennes uttal.

Mimmi
11/18/11, 9:27 PM
#2

Efter att ha hört låtarna idag tror jag nog att det blir Amanda P som åker ut.

Mimmi
11/19/11, 11:25 PM
#3

Jag tror faktiskt att jag har gissat rätt på vem som kommer att åka ut varje gång! En dold talang!

Morphogenesis
11/19/11, 11:56 PM
#4

#3. Dold talang alltså… sök till Talang ;)

Fridoliin
11/21/11, 11:18 PM
#5

Själv missade jag idol i fredags tyvärr, men jag anade även jag att Amanda P skulle åka, hon har hängt löst rätt många gånger nu.
Ska bli spännande att se vem som åker nästa gång, tycker att de flesta håller en väldigt jämn nivå.

/Frida

Medarbetare på Sång.ifokus.

Stå på dig, annars gör någon annan det.

Mimmi
11/27/11, 11:20 AM
#6

Tyckte att det var tråkigt att Molly åkte ut. Tyckte personligen att Moa skulle åka ut istället, men förstod att hon inte skulle göra det eftersom det är så många som gillar henne.

Annons:
WilmaP
11/28/11, 6:21 PM
#7

Själv tyckte jag att det var ganska så skönt att Molly åkte ut. Personligen gillar inte jag hennes röst, tycker att den blir för "skrikig" allt för ofta .. Men det är ju en smaksak!

Fridoliin
11/29/11, 1:20 AM
#8

Tycker att Molly har en grym röst men att hon i övrigt var väldigt tråkig, ingen "idol" i mitt tycke. Ska bli spännande att se vem som åker härnäst! :)

/Frida

Medarbetare på Sång.ifokus.

Stå på dig, annars gör någon annan det.

Upp till toppen
Annons: