Annons:
Etikettkonsert-och-uppträdande
Läst 2967 ggr
JenniferFahlander
4/5/12, 10:48 PM

Nån som älskar att sjunga? :)

Hej .. Jag älskar att sjunga.. Min pappa e sångare o alla hans 5 bröder också :) O ja spelar gitarr o skriver egna låtar. :)

Ja va med i något som heter Ukm .. Ung kultur möts där man kan sjunga, spela instrument, dansa, trolla, ställa ut konst osv..

Och jag sjöng en egen skriven låt som ja gjorde till min morbror som nyss tagit livet av sej .. som heter Please come back..

Har ni vart med i nån sång tävling ? eller älskar ni bara att sjunga ? :) Lägg gärna ut nått video klipp där du sjunger .. ja älskar att kolla på andra människor som älskar att sjunga. :)

Här e en låt som ja sjunger. :) Dock så hittade ja inte mitt plektrum men skit samma.. :)

Annons:
JenniferFahlander
4/5/12, 10:51 PM
#1

Inte kanske bästa låten ja sjunger då men.. Haha

här kommer en till som e studio inspelad. :)

Mimmi
4/6/12, 11:34 PM
#2

Kul att du hittat hit, du kommer att hitta många likasinnade här!

I kategorin Sångkritik hittar du massa sångvideor du kan lyssna på och kommentera, så kika in där! Är du sugen på att få lite konstruktiv kritik, tips och råd är det bara att lägga upp en egen video där också!

Du är verkligen superduktig som både skriver musik och sjunger!

JenniferFahlander
4/7/12, 4:54 AM
#3

Tack så jätte mycket! :) Ja ska kika in där :) tack ännu en gång :)

JenniferFahlander
4/8/12, 6:36 PM
#4

hur hittar ja till sångkretik ? :) haha ja e ny här så har inte hunnit lära mej allt än. xD :D

Mimmi
4/8/12, 6:44 PM
#5

Den finns i den ljusblå listan till vänster!

aspiecb
9/26/12, 9:58 AM
#6

Häftigt Jennifer, nu blev jag avis för jag har planer på att lära mig gitarr XD :) Jag älskar oxå att sjunga.

Intressant tråd, måste mingla runt och se vad den har att erbjuda.

Mvh

C

Annons:
Chopin
10/1/12, 11:12 PM
#7

Jag tycker om att sjunga men bara när jag är för mig själv. Är ganska duktig på att se till så att ingen annan hör mig också ;)

JenniferFahlander
10/30/12, 9:49 AM
#8

Hihi ja sjöng bara för mej själv förut också för ja va så rädd för att andra skulle höra mej men sen gick de över :)

JenniferFahlander
10/30/12, 9:49 AM
#9

Hihi ja sjöng bara för mej själv förut också för ja va så rädd för att andra skulle höra mej men sen gick de över :)

Viggen96
11/7/12, 5:01 PM
#10

HÄFTIG RÖST!!

Supercool!

Livet är en ständigt berg-o-dalbana. Det är bara att hänga med i svängarna. Stå ut med dalarna och lev livet!

 

http://www.tjugoattondeapril.blogg.se

aspiecb
11/13/12, 7:32 AM
#11

Hej ! Hoppas få hitta fler sångjobb inom kort, julen närmar sig där ser jag mina chanser :) och hoppas folk väljer rätt man, dvs mig.

Mvh

C

Zevzi
11/20/12, 8:10 PM
#12

OHERREEE!!! jag tror jag dör, så fruktansvärt bra, jag får fan tårar så bra du va;D

JenniferFahlander
1/18/13, 4:24 PM
#13

Hehe Tack :D kul o höra att folk gillar musiken :)

Annons:
Upp till toppen
Annons: