Annons:
Etikettsajtinformation-önskemål-och-synpunkter
Läst 1861 ggr
Valkyrija
2015-06-24 19:01

NY SAJTVÄRD

Hej på er!
Mitt namn är Alyssa och jag har tagit över rollen som Sajtvärd här på Sång iFokus! Vid frågor eller synpunkter etc så är ni varmt välkomna att höra av er till mig 🙂

Vänligen, sajtvärden Alyssa ❤️

🌺 - Travhästen söker medisar! - BlommaSajtvärd för Nyhedendom, Stenar, Socialt stöd och Travhästen.
**Medis på Huskatter och Råttor

Annons:
Aleya
2015-06-24 19:18
#1

Välkommen! Undrar om det skulle kunna gå och få en kategori för karaoke?

BlommaStjärnorMemento moriStjärnorBlomma

Medarbetare för Julen

Valkyrija
2015-06-24 19:19
#2

Tusen tack!
Absolut! Det ordnar jag direkt 🙂👍

Vänligen, sajtvärden Alyssa ❤️

🌺 - Travhästen söker medisar! - BlommaSajtvärd för Nyhedendom, Stenar, Socialt stöd och Travhästen.
**Medis på Huskatter och Råttor

JazzBass
2015-06-25 07:51
#3

Fint att du ville ta över sajtvärdskapet! 🙂 Som tidigare Medarbetare såg jag förstås också möjligheten att ta över, men valde att avstå eftersom jag inte känner att jag har tiden eller inspirationen som behövs för att driva sajten, och numera sjunger jag inte lika heller mycket som förr. 

Hoppas sajten nu får ett välbehövligt uppsving igen.  Lycka till! 🙂

Medarbetare på foto, sång och matlust iFokus

Valkyrija
2015-06-26 01:24
#4

#3 Åh okej! Känner du dig manad att bli medis så är det bara till att höra av sig haha. Inte riktigt lika mycket krav då 😉

Tusen tack!

Vänligen, sajtvärden Alyssa ❤️

🌺 - Travhästen söker medisar! - BlommaSajtvärd för Nyhedendom, Stenar, Socialt stöd och Travhästen.
**Medis på Huskatter och Råttor

JazzBass
2015-06-26 07:42
#5

Ja, nog kan jag tänka mig bli Medarbetare igen. Desto fler artiklar tror jag dock inte jag orkar producera (har ju skrivit några tidigare), men kanske bidra med ett och annat och hålla ett lite vakande öga. 🙂

Medarbetare på foto, sång och matlust iFokus

Leramani
2015-06-26 09:35
#6

Bra att sajten inte försvinner. Möjligheten att få svar på frågor kring sång behövs.

De Lapsus Resurgam

Annons:
Valkyrija
2015-06-27 16:46
#7

#5 Släng gärna iväg ett om till mig ! 🌺
#6 Ja håller helt med dig 🙂

Vänligen, sajtvärden Alyssa ❤️

🌺 - Travhästen söker medisar! - BlommaSajtvärd för Nyhedendom, Stenar, Socialt stöd och Travhästen.
**Medis på Huskatter och Råttor

Upp till toppen
Annons: