Annons:
Etikettkaraoke
Läst 2955 ggr
Aleya
2015-06-24 20:31

Vi som sjunger karaoke

Här tänkte jag att vi som sjunger karaoke kunde ta och samlas. Kanske ge tips också. :) Jag vill börja med att tipsa om appen sing! Från Smule. Där kan man sjunga emot folk i hela världen.

BlommaStjärnorMemento moriStjärnorBlomma

Medarbetare för Julen

Annons:
isla
2015-06-24 20:34
#1

Jag har också Smule. Den appen är hur kul som helst! :)

Valkyrija
2015-06-24 20:50
#2

Vad roligt! Tankade appen men fanns inte många gratislåtar man känner igen 😃

Vänligen, sajtvärden Alyssa ❤️

🌺 - Travhästen söker medisar! - BlommaSajtvärd för Nyhedendom, Stenar, Socialt stöd och Travhästen.
**Medis på Huskatter och Råttor

Aleya
2015-06-24 20:57
#3

#1 ja det är kul då man får likes på låtar som man sjöng för 6 månader sedan. #2 tyckte dom hade en massa låtar gratis som man känner till. Ex another one bites the dust. 😊

BlommaStjärnorMemento moriStjärnorBlomma

Medarbetare för Julen

Valkyrija
2015-06-24 21:03
#4

#3 Haha kanske skrollade förbi lite snabbt! Men när jag lyssnar på inspelningen efter att jag sjunigt en låt så är sången låångt efter musiken. Varför är det så må tro? Man kan ju ändra det i appen men lyckas inte time'a det ändå 😂Finns det någon annan bra app må tro? 😊

Vänligen, sajtvärden Alyssa ❤️

🌺 - Travhästen söker medisar! - BlommaSajtvärd för Nyhedendom, Stenar, Socialt stöd och Travhästen.
**Medis på Huskatter och Råttor

isla
2015-06-24 21:18
#5

#2 Nej, men man kan sjunga duetter om man inte vill betala. Själv betalar jag för tillfället, men kommer nog sluta så småningom. Blir dyrt i längden. ;)

#4 Vet inte varför, själv har jag haft problem med att jag kommit före istället. Kanske det är någon bugg som gör det? Har du provat på olika enheter, om det är samma oavsett?

Valkyrija
2015-06-24 21:25
#6

#5 Aah okej !

#4 Nee har inte gjort det. Vet att min mobils mic flippat ur lite efter en ofrivillig simtur i toaletten så det kan ju vara orsaken haha! 😂

Vänligen, sajtvärden Alyssa ❤️

🌺 - Travhästen söker medisar! - BlommaSajtvärd för Nyhedendom, Stenar, Socialt stöd och Travhästen.
**Medis på Huskatter och Råttor

Annons:
Upp till toppen
Annons: