Sång iFokus

Sång

Etikettoff-topic
Läst 2243 ggr
Gerro
2

Justin Bieber iFokus

Hejsan!

Jag & en vän till mig fick idén att försöka få till en Justin Bieber sajt här på iFokus. Nu undrar vi om det finns något här som tycker att detta är en bra idé?

Inget hat nu för gud skull..

Itchy
5

oh dear god NOOOOOOO!🤮

You can't spell Bitchy without Itchy

Gerro
1

Då vill jag att du motiverar varför?
Och "Han är b*g!!" är ingen bra anledning.

Haters kan ge sjutton i att kommentera.

[MiaHk]
2

#1 Håller med Gerro. Motivering? Gillar du honom inte behöver du inte lägga din näsa i blöt i den sajten.

Cahira
0

Om ni vill så testa! Finns det fler som är intresserade så dyker de upp, men kan tänka mig att det kommer dras dit en hel del troll och haters och orsakar jobbig/tråkig stämning.

Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur. 

Gerro
0

Jo jag vet. Men har en till tråd på Tonåringar iFokus, och där så kom någon på en bra idé.
Att vi ska ha sajtregler som förbjuder folk att svara på hat kommentarer osv, och istället meddela till värd eller Medarbetare så att vi kan ta bort & anmäla (i värsta fall)

Lurvas11
1

Det skulle vara kul :)

Hälsningar Lurvas11Glad

Itchy
4
  1.  han är 2000 talets största skämt, och sajten kommer bara bestå av 13 åringar & troll

2. han är allt annat än en bra förebild osm använder narkotika & som rent sagt vanvårdar sina djur (att ge bort sin hamster till ett random fan mitt under en konsert,eller att överge sin Kapuchin apa i tyska tullen)

3. han kommer att vara en nobody igen så fort han kommit in i målbråttet

Itchy
2

och en fråga TS…hur många trådar om samma sak ska du starta innan du fattat hur kass idé det är?

(tror att jag räknade 3 st trådar med samma namn & innehåll på support.ifokus)

Gerro
1

Nu får du ge dig. Du känner honom inte (och jag säger inte att jag gör det) men jag "känner" honom bättre än dig.

En person har redan ansökt om att starta sajten & väntar nu på svar.

Itchy
1

#9 ska jag ge mej för att jag skriver sanningen ??

Gerro
0

Det du skriver är då långt ifrån sanningen.

Tråden kan låsas då konversationen är över.

Itchy
2

så det är inte sant att han gav bort sin hamster mitt under en konsert till ett random fan ?

eller att han har övergett sin kapuchinapa i tyskland ?

eller att han använt narkotika ?

Gerro
0

Jag tänker inte bråka mer med dig.
Men jag orkar inte med allt hat mot honom. Något han inte förtjänar. Han är en underbar människa. Som har gjort fel, vet du varför? Han är en människa. Jag säger aldrig att han är perfekt, eller något annan. För att det finns inte en enda människa som är perfekt. Han har det tufft.
Något ni haters tydligen inte kan förstå.

[MiaHk]
1

Eran diskussion är helt patetisk. Allvarligt talat? Låter som två treåringar som bråkar om en docka. Och Itchy, låt dom som vill ha denna sajten ha den då. Och lägg inte din näsa i blöt om du bara vill bråka, du skapar dålig stämning. Om du vill bråka har du hamnat väldigt fel. Leta upp en bråksajt någonstans där du kan kriga.

Gerro
1

Nu är sajten lanserad & allla Beliebers & fans är välkomna! :)