Sång iFokus

Sång

Etikettövrigt-sångrelaterat
Läst 4198 ggr
Lurvas11
4

Sjunger i duschen

Sjunger ni i duschen? Vad brukar ni sjunga? Sjunger ni ofta?

Jag sjunger nästan alltid när jag är hemma, fast inte om det är någon utanför badrums dörren som kan höra en… :)

Hälsningar Lurvas11Glad

[nathalie44]
3

Nej brukar inte göra det :) det slutar alltid med att mamma skriker att jag ska vara tyst😉

[rocklover]
0

ja, jag sjunger i dushen. oftast när jag är ensam hemma och precis har kommit hem från joggingrundan 😃brukar väl sjunga på låtarna jag fastnat på..oftast är det väl punk elr black metal

Mimmi
0

När jag tar långduschar sjunger jag i princip alltid! Min sambo får stå ut med det! Brukar sjunga allt möjligt - allt från sångövningar och klassiska mässor till något jag hört på radion och fått på huvudet!

JazzBass
0

Ibland har jag väl nynnat lite i duschen, men nej, jag brukar koncentrera mig på att tvätta mig istället. 😉 Sjunga ut ordentligt har jag nog aldrig gjort i duschen…

Medarbetare på foto, sång och matlust iFokus

ähnchen
1

Jag sjunger sällan i duschen men det är faktist en ganska skön akustik där :) Har länge funderat på vad grannen tycker tills jag hörde henne sjunga häromdagen :D

Värd på Natural Horsemanshipwww.ap-horsemanship.com

Den som tror sig veta allt vet bara det han vet.
Den som vet att man aldrig blir fullärd kommer växa livet ut.

Morphogenesis
1

Jag sjunger jätteofta i duschen, och det blir allt möjligt. Gärna någonting improviserat!

AmandaJE
5

Jag sjunger alltid i duschen, oavsett om jag är ensam hemma eller inte… Tycker synd om både familjen och grannarna 😂

Hjärta ~Mvh Amanda, medarbetare på Jedward.ifokus~ Hjärta Flyttar till Paris, följ med: www.asummerinparis.blogg.se @AmandaPense -Twitter

www.LesPhotos.blogg.se

Frosstis
1

Sjunger aldrig, då kommer väl någon och säger att jag ska vara tyst xD Sjunger så dåligt också.. :P men om jag är ensam hemma så sjunger jag högt och mycket :D

Morphogenesis
0

Jag bor ensam, men jag kan ibland tänka på vad grannarna kan tänkas tänka =)

Inkanyezi
0

Mitt badrum är ganska litet, och det har inte bra akustik. Jag sjunger hellre på andra ställen. Bäst akustik i huset där jag bor är det i källargången, så jag brukar utnyttja det när jag går till tvättstugan, ;-)

Inkanyezi
0

Kanske jag skulle tillägga att jag sjunger nog lite varstans, till exempel när jag cyklar och är i en bullrig miljö, eller när jag diskar. Innan jag pensionerades brukade jag ofta sjunga till låtar som vi spelade på stereon på verkstaden.

Bara för frågan i rubriken, så provade jag i duschen, något som jag inte har gjort förut, och det var nog inte någon höjdare. Badrummet är för litet, och det är för lyhört i huset. Jag brukar passa på när det inte är så många hemma, och oftare i köket än någon annanstans.

ähnchen
0

#11 Hur lyckas du sjunga på cykeln? Imponerande! Jag har försökt det flera gånger men blir bara andfådd så det blir många konstpauser :D

Värd på Natural Horsemanshipwww.ap-horsemanship.com

Den som tror sig veta allt vet bara det han vet.
Den som vet att man aldrig blir fullärd kommer växa livet ut.

Inkanyezi
0

Jag cyklar ofta ganska avspänt.

ida1008
0

Ja sjunger jämt i duschen!! Ibland ropar mamma att ja ska vara tyst för jag sjunger sååååå högt hehhehe…

[MinIda]
1

Brukar ibland sjunga med då rätt lågt så inte familjen ska få spel. Då jag går/cyklar hem från skolan eller någon annanstans sjunger jag alltid 🙂

JuliaRose
0

sjunger alltid för kung och fosterland i duschen! #10 när jag brukar följa med min mamma när hon ska tvätta kläder i tvättstugan sjunger jag alltid där och eftersom det är så stort så brukar jag dansa också och leka att jag är i en musikal 🙂
xoxo julia (bloggar på juliarose.blogg.se)

Sideshow
0

i duschen sjunger jag nog mest av alla ställen haha :-p
Jag tränar allt möjligt när jag får vara i fred och duschen är en sån plats  och det blir en skönt reverb där med.

UtanAlias
1

Själv tar jag en dusch för att få sjunga ut i den där akustiken. Fick sms av grannen för ett par veckor sedan. "Det är jätteroligt att du sjunger, men du får gärna vänta till efter kl 10 på morgonen."

Ups..

Debbiej02
0

jag brukar sjunga i duschen och lite överallt

Love Laleh<3<3:)

nelliececilia
0

ja  jag sjunger ALLTID i  duschen!!!

jag sjunger HELA tiden! alltså jag sjunger för mig själv både i skolan, hemma, hemma hos andra, ute, jaa helt enkelt överallt! alltså jag vet inte vad jag brukar sjunga på jaa det är typ sådana låtar som liksom jag tycker är bra och vad som har fastnat liksom! 🎧

AngoStar
0

Jag sjunger i duschen ibland 😃Jag brukar sjunga på typ Titanium(David Guetta ft. Sia) elr When you're gone(Avril Lavigne) 😉

//Elina ♥