Idol 2011
Nu har Idol 2011 dragit igång, vad tycker ni än så länge?
Vad säger ni om den nya juryn? Har ni någon favoritdeltagare än så länge?
En av de nya är ju helt galen, Bard. Tycker han är lite väl extreem.
Alla var dåliga :P
Jag tycker det är dåligt att Alexander Bard är med. Han är bara dum.
#3 Det tycker jag med! Asså jag stör mig på honom jätte mycket. Jag vill ha Andreas tillbaka!
Jag vill också att Peter Jihde ska komma tillbaka. Han jobbade jo med Idol jätte länge o nu är han borta, o han var t o m söt (no homo)

Uhh, jag orkar inte med Bard… ^^
Saknar Peter Jihde lite med. Men Cecilia Fors är skojsig tycker jag! :D
Vet nån vad egentligen hände med Peter ?
Jag tycker att det är en försämring sedan Bard, Pelle och den nya programledaren kom, det var bättre med Andreas och Peter Jihde. Men jag har några favoriter av de som har sjungit.
#5 Ja hon är riktigt rolig. :)
#7 Vilka är dina favoriter? 

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Haha, omg, det var så synd om killen som var så nervös… Han som hade varit med 2008 också. Han sjöng väldigt bra i all fall… :)
#9 Jag har flera som jag inte kan namnet på riktigt, men jag känner igen dom :P Bl.a den nervösa killen som har varit med en gång tidigare, en lite mörkhyad kille som var jätteduktig på både sång och dans och så är det 2-3 st till som jag inte riktigt kan förklara nu…
#10 Hehe, ja, men honom tror jag på, han sjunger jättefint och hoppas att han kan få bort nervositeten.
Alla mina favoriter har redan åkt ut! :(
Jag tycker att årets lineup känns ovanligt ung, eller är det bara något jag har fått för mig?
Jag tycker att Bard är så dum och slänger ut sig så elaka ord, på audition.
När det gäller deltagarna så tycker jag det är många som är bra, men dom jag hejjar på och tycker är bäst är Chasmin och Tony och nån mer.
Chamsmin åkte ut i Fredags :(
Men Tony gick vidare :D
letat som en idiot efter någonstans där dom pratar om Idol 2011 och äntligen hittade jag det!
Jag tycker Bard är helt .. dum. Satt flera gånger och tänkte "åh, henne MÅSTE bard tycka om.. " nej, då dissade han henne totalt och hon åkte ut med näsan före! Hela juryn är för sig själva tycker jag, kanske Anders och hon den där tjejen (haha.. glömde namnet bara för det) som kan vara eniga men dom andra två nya, dt blir som en helt ny jury och dom hänger inte alls ihop med så som det brukade vara. Förr va alla eniga, det är dom inte nu!
Jag kommer inte ihåg alla deltagare just nu, men André, Moa, Tony, .. och så är det någon mer jag verkligen håller på!
Och som du säger #13 , dom är väldigt unga i år. Blev förvånad först när det kom in en 15 åring, men sen bygde det bara på och nu är det inte många över 30 .. men tycker det är roligt att så unga söker också :)
Sajtvärd för Naturfoto & Musik
Medarbetare på Djurfoto
Min favorit är Jafet, men det finns en hel del bra i år tycker jag :)
#16 Haha, så kul, han är en gamal kompis till mig. :)
Vi gick 7an-9an tillsammans.
haha, jaså :)
Min favorit är helt klart Molly!
han den där bard säger saker som går att fixa ju! dem ska ju liksom inte vara sådär superstjärna direkt utan dem ska ju utvekclas! sen påpekar han klädsel osv ocks :/ han är inte alls nödvändig i det tv-programmet :/
Jag tycker Moa Lignell och Molly är helt fantastiska!
jag är helt förälskad i Andre Zuniga , han är verkligen bäst :3
#21 Håller med dig! 
Ser inte på idol förrän sista 2-3 avsnitten
Bard är dum i huvudet! Kommenterar bara tjejernas utseende inte sång!
Mina favosiar är Molly, båda Amanda, och Linni =) (hon är en barndomsväns lillasyster)

Jag är lite besviken i år faktiskt, det är många som inte håller måtten alls.
Linni förstår jag överhuvudtaget inte varför hon kommit så långt.
Visst, hon har en unik och fin röst, men hennes röst är svajig och hon har sjungit falskt flera gånger.
André tål jag inte. Han är sån kille som.. uäähk. Nä fy, blir arg bara av att kolla på honom.
Molly är AMAZING!
Moa är sjukt duktig också, men hon väljer fel låtar.
Tycker inte att det är någon av killarna som imponerar förutom Robin, han sjunger grymt bra, men han sjunger inte med känsla. Som senast, han sjöng california king bed och log <___<
Mjaaa.
Bard fokuserar för mycket på utseendet, men annars gillar jag honom,
/Frida
Medarbetare på Sång.ifokus.
Stå på dig, annars gör någon annan det.
#26 håller med med Linni. Jag tycker amandorna är bra :) men det som är så dumt med hon amanda med brunt hår hon säger bara- mm aa när dem ger henne komplingmanger istället för att säga tack xd drygt
#26 Håller med dig i så gott som allt! :)

Amandorna gillar jag också. Dock missar Fondell konsonanter (!) ibland när hon sjunger, fast det kanske är hennes grej. Älskar hur hon tolkar låtar.
Amanda P - Älskar hennes röst, men gillar inte det faktum att hon "vet" att hon är bra. Hon känns lite överlägsen ibland.
:)
/Frida
Kan ju bara säga som så att jag aldrig kollat på idol mer än just uttagningarna då det är dessa som är som mest intressanta, och efter att själv ha sökt dit så tappade jag lusten för det än mer. Dock så älskar jag Bard, hela han är ju en unik människa full av begåvning inom många olika områden, så det gillar jag.
Trots att jag inte har sett det i år heller… kanske borde göra det?
Det verkliga livet existerar i fantasin. Did I mention demons?

Jag tycker absolut att du borde se det!
/Frida
igår fick jag reda på att jag ska åka dit 2december med min kompis familj också! :D