Ska lyssna!
Det jag tycker att du behöver jobba med är flöde, att inte sjunga så stötigt och verkligen använda upp all luft du andas in. Jag har haft samma problem (min sångpedagog kallar det för att "bluppa", haha) och har verkligen fått träna på att få mer flöde. Har lyckats, så det är absolut inte omöjligt! Tänk på att hålla ihop fraserna och inte sjunga varje ord för sig. Tänk det som att du ska sjunga meningar och inte ord.
Jag lyssnade även lite på dina andra videor eftersom de kom upp. Känns efter att jag lyssnat lite som att det här inte riktigt är rätt genre för dig! Tyckte att du var jättebra på din cover av The Nobodies, så jag tror att du ska köra mer på sådant! I den låten var det mer tyngd och flöde i din röst, och det kom fram en mer unik och snyggare ton. Så jobba vidare på sådan musik, är mitt tips!
Sådan här musik tycker jag passar sångare som har ganska små, luftiga och försiktiga röster - vilket du inte har! Att hitta rätt musik för ens röst är något som faktiskt är skitviktigt. Det finns sångare som låter fantastiska inom vissa genrer men som inte alls fungerar i andra.