Sångkritik!
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Har haft oerhört tråkigt idag och gjort både det ena och det andra, och en utav alla dessa saker har varit att spela in en ny låt. Inte egenskriven då, om ni trodde det, utan en väldigt tråkig och medioker cover av "utan dina andetag" med Kent.
Jag ogillar skarpt att sjunga på svenska, och när jag sitter ner samt fokuserar på gitarrspel så försämras min sång med typ 99% hahaha……….
Min hals är för övrigt inte den bästa då jag håller på att bli sjuk.
Men lyssna och "kritisera" för allt ni kan!
EDIT: Jo, hade precis kommit ut ur duschen, ni får ursäkta att jag glömde ta på mig brallor och att mitt hår är blött och så vidare.
Det verkliga livet existerar i fantasin. Did I mention demons?

Jag tycker att det låter kanonfint!
Om jg skulle ge någon kritik så skulle det väl vara att jag tycker att du skulle lekt runt lite mer med dynamiken i refrängen, mer än så har jag nog inte att säga. 
/Frida
Medarbetare på Sång.ifokus.
Stå på dig, annars gör någon annan det.
#1 Tack så mycket!
Blev inte alls nöjd, som sagt ingen passande låt för mig och sådär, men ja, det får väl ta och gå ändå.
Ska slänga upp bättre grejor någon gång när jag får tillgång till studion och sådär, då jäklar alltså!
Det verkliga livet existerar i fantasin. Did I mention demons?
Tyckte att det lät bra, med tanke på omständigheterna! Man hör att du har en bra sångröst, men jag tror att du har rätt i att det kanske inte är låt som passar just dig jättebra.
Något som jag tror skulle göra mycket är om du skulle lekt lite mer mer din huvudklang och falsett. För mig är detta en ganska skör låt, och jag tror därför att det skulle passa bra. Känns som att den lätt kan kännas lite skrikig annars!