OT - Hitta på i helgen?
Vad ska ni hitta på i helgen, några speciella planer?
Själv ska jag njuta av att få ta det ordentligt lugnt efter ett par stressiga veckor!
Ska passa på att träna lite också, har varit dåligt med det se senaste veckorna. Ska bli skönt att få komma igång igen!

Det blir lite mysande, lite intag av alkohol, och att lyssna igenom bandets demo som mixats nu :D!
Låter skönt! Spännande med en demo!

Riktig spännande. När det är mastrat tänkte jag slänga upp låtarna här för att få lite kritik på sången =)
Ja, det får du jättegärna göra! Ska bli spännande att få höra!

Eller så kommer jag att bli grisnervös och inte våga ;)
Jodå, kom igen! Vi bits inte! Dessutom är det väl ingen här som har någon aning om vem du är!

Haha, sant, men just att sjunga är så mycket mer personligt än någonting annat jag pysslar med. Men kritik är alltid bra!
Jag förstår vad du menar. Jag har sysslat med sång mer "seriöst" i ett par år nu, men drar mig fortfarande för att sjunga för vänner och släkt - det känns så personligt och intimt!

I ett band känns det också som om sångaren ibland definerar och får såt för mycket av kritiken. Har dessutom scenskräck och hatar att stå i centrum =)

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
ska lägga upp en egen tråd om det tänkte jag, men här är en av låtarna:
Nu i helgen har jag gjort absolut ingenting. Lämnade av min pojkvän i fredags och har sedan dess varit ensam, riktigt tråkigt såklart, men nu får jag också mer tid till att göra saker som jag inte riktigt hinner med då han är här! (som att promota denna fenomenala sida, t.ex?!)
Nästa fredag får jag hem ännu en hamster som rest ända från Finland för att flytta hit, och då blir det väl som så att jag ägnar helgen åt honom.
Vad som händer mer vet jag inte, det får vi allt se!
Det verkliga livet existerar i fantasin. Did I mention demons?
#11 Du har absolut inget att skämmas för, du kan defintivt sjunga!
#12 Skönt att ha dig tillbaka!