OT - Julplaner
Vad har ni för planer inför julfirandet?
Själv ska jag och min sambo åka söderut (Sundsvallstrakten) för att fira jul med hans familj. Han har inte firat jul tillsammans med dem på länge, så han ser nog fram emot det!
Jag ska fira jul hemma hos min ena syster, tillsammans med resten av familjen (vi är 12 pers inräknat med systrarnas sambos). Blir min en månads gamla systerdotters första jul också =)

Jag har inte bestämt hur jag ska göra på julafton. Kommer fira jul med mamma och syskonen på juldagen istället.
Det blir första julen utan pappa och pappa fyller år på julafron, så det blir antagligen en rätt tung dag för min del tyvärr.
Mest troligen firar jag nog jul med pojkvännen och hans familj.
/Frida
Medarbetare på Sång.ifokus.
Stå på dig, annars gör någon annan det.
Jag ska till min mor och hennes sambo i Bergsjö. Tror att alla mina systrar ska vara där faktiskt!
Kommer sakna djuren sååå mycket då jag ska vara där någon vecka, men har jag tur så kanske jag kan smyga med Tristan (min muskille) så att jag har någon att pussa lite på…
Det verkliga livet existerar i fantasin. Did I mention demons?
Typ äta julmat, öppna paket, ha tråkigt, sakna alla kompisarna… Det där lät trist va? Nä, men jag ska vara hemma på själva jul, och sen på födelsedagen (1/1) ska vi nog upp till mormor och morfar i Linköping! Och nej, det är inte kul att fylla år på nyårsafton (skulle hellree fyllt år på sommaren). :) :) /Xia http://xias.blogg.se/
Kram Xia
bloggen
Instagram: Xiah
twitter: Xiah
wordfeud: xiahallding@hotmail.com
Jag åker hem till föräldrarna och firar julen där. Det är skönt med lite längre julledigt och att träffa gamla kompisar som man inte har tid att umgås så mycket med längre. Det blir säkert en del jammande också med syskon och kusiner, några öl på krogen, lite biljard och kanske bowling. Ska bli skönt! Julen är härlig. :-)
Medarbetare på foto, sång och matlust iFokus
#4 Tror inte att det är så trist! Det gäller att ha rätt inställning! Du får tänka att det kommer bli mysigt att få vara med familjen och öppna lite julklappar, istället för att det ska bli tråkigt. Man måste inte vara med sina kompisar varje dag!
#5 Låter härligt!
Mmm, taänka positivt :)) /X http://xias.blogg.se/
Kram Xia
bloggen
Instagram: Xiah
twitter: Xiah
wordfeud: xiahallding@hotmail.com