Sång iFokus

Sång

Etikettoff-topic
Läst 2380 ggr
Mimmi
0

Ordning och reda!

Idag införskaffade jag mig en ny notpärm, redo att få lite ordning och reda bland alla mina noter!

Spenderade hur länge som helst till att samla ihop alla noter som låg och skräpade lite här och var. Har nu tre pärmar med noter sorterade i bokstavsordning, otroligt skönt! Rekommenderar verkligen att se till att man har ordning, oavsett vilka papper det gäller egentligen!

Hur är ni, är det viktiga papper slängda över hela huset eller har ni allt fint kategoriserat och ordnat?

Fridoliin
0

Jag är jätteslarvig och tappar oftast bort textpapper osv, tur att jag har ett bra textminne så att jag inte glömmer bort. :)

/Frida

Medarbetare på Sång.ifokus.

Stå på dig, annars gör någon annan det.

Wand
0

Jag är oerhört slarvig och har verkligen ingen hjärna för att organisera saker och ting. Försöker alltid, och så faller det på en gång. Hahaha. Rynkar på näsan

Det verkliga livet existerar i fantasin. Did I mention demons?

[teekan]
1

Jag har också jätte slarvigt hemma och jag tappar bort lite olika saker. Som texter och noter…

JazzBass
0

Tror jag har fyra fem pärmar med blandade utprintade noter, massor av dubbletter. Någon pärm är bättre organiserad än nån annan. Sen finns det en 10cm tjock hög med likadana papper som bara står och skräpar.. Jag är inte så ordningssam av mig.. Skäms

Nästan allt finns ju i datorn färdigt så det är lättare att printa ut en sida på nytt än att söka reda på nåt färdigt utprintat papper. Därför har man såna högar som man har. Borde slänga bort 90%…

Medarbetare på foto, sång och matlust iFokus

Caroline.H
0

Just nu så typ ligger alla notpapper på pianot(oftast inte uppställda i notstället utan dom ligger alltså på pianot), det är ganska tjockt med papper där nu ska jag säga, ligger även en del notpapper bredvid i fönsterbrädan och på golvet… Mina textpapper kan jag ju bara glömma, tror jag vet var ett är just nu… ;) Nu har jag ju inte jättemånga som tur är men jag är oooootroligt slarvig…. ;)

//Caroline