En mötesplats för musiker...
En mötesplats för musiker om någon är intesserad:
Är själv medlem och skaffat en del kompisar och kontakter.Är bla med ett gäng musiker,som skickar filer på e-post till varann och har lite roligt när vi gör låtar
//Thommy
Intressant! Kanske skulle du kunna tipsa om oss där!
Fandalism är en Amerikansk mötesplats för musiker världen över,man kan klicka på olika musiker och ta kontakt med dom.Där länkar musikerna till deras olika grejor på youtube.Det går än så länge inte att skriva inlägg typ som facebook.Det går att berätta vem man är,var man bor och vad man sysslar med.Mötesplatsen startades 2012 och uppgraderas hela tiden.Men det är än så länge svårt att sprida budskap,och det är nog inte meningen att man ska heller.Jag ser det som ett ypperligt tillfälle för den som vill skaffa kontakter ute i världen och inom musiken.
//Thommy
Hej!
Någon rekommenderade mig till Fandalism, och nu har jag en massa folk som följer mig, men jag hittar inte någonstans där jag signar in på min egen sida…
När jag går in på Fandalism finns bara möjligheten att signa in som ny men jag är ju redan med??
Kan du hjälpa mig hur man gör för att komma in på sin egen sida?
Tack på förhand!
Eva Hillered
(sidan för dig som vill utvecklas in om sång och låtskriveri)
Verkar högst intressant! Hur får man en s.k invite-code då?
När du loggat in uppe till höger så finns "view my profile",där borde din sida vara.
//Thommy J