Sjunger 24/7
Brukar t.ex era klasskompisar klaga på er för att ni sjunger hela tiden? Haha, händer mig ganska ofta faktiskt! Alla bara ''Håll käften!''
Men hindrar det mig? Nej absolut inte!
En gång så kom faktiskt läraren och sa till mig att jag inte fick sjunga på lektionerna.
(Vet inte vilken grupp som passar till just detta)
You love a person, not a gender.
- Darren Criss
Medarbetare på Tonåringar iFokus & Justin Bieber iFokus.
Min sambo brukar bli lite galen på mig ibland, speciellt om han jobbar eller håller på med skolarbete (han jobbar hemifrån).
Jag vet hur svårt det kan vara att låta bli att sjunga! Oftast sker det ju omedvetet.
Precis! :D Haha xD
You love a person, not a gender.
- Darren Criss
Medarbetare på Tonåringar iFokus & Justin Bieber iFokus.
Jag skulle kanske kunna göra det men jag gör det inte med respekt för omgvningen…
Nåja, i praktiken sjunger jag inte speciellt mycket ens då jag är ensam. Men relativt ofta ändå. En liknande sak har jag dock större problem med, nämligen jag trummar väldigt ofta med händerna, på vad som nu råkar finnas till hands. Speciellt arbetsbordet på jobbet… Har jag ett bra groove på hjärnan så måste jag få utlopp för det. Och skulle det vara bara händerna som blir upptagna av det, men när fötterna börjar stampa i golvet för att simulera en bastrumma också så kanske det kan bli irriterande för omgivningen… 

Medarbetare på foto, sång och matlust iFokus
Folk ber mig hålla tyst ibland med, men det struntar jag i och sjunger ändå! Oftast märker jag det inte ens själv, och oftast är det uppskattat så vitt jag har fått höra