Sång iFokus

Sång

Etikettoff-topic
Läst 3650 ggr
Mimmi
0

Intressen utöver sång?

Jag är lite nyfiken på vad ni alla har för intressen utöver sång?

Själv är jag väldigt intresserad av språk. Fotografi, te (kanske lite konstigt!) samt webbdesign- och utveckling är jag också intresserad av. Försöker även lära mig att sy!

Dela med er!

emilia95
0

Jag gillar också fotografering är väll lite av kanske ite så bra men jag gillar det iaf! :-)

MissInAction
0

Åh, låter som finfina intressen tycker jag! Glad

Själv har jag rätt många intressen fast fler tar ju mer tid än andra.. men några är:
Harry Potter
Make up
Hästar
Hälsa
Naturen
Personlig (andlig -gärna shamanism och druidism) utveckling
Ryssland
Kost och dess påverkan på oss
Datorspel
Skriva
Läsa 
Foto
Säkert fler.. som sagt, jag gillar mycket här i livet och vill inte begränsa mig Flört

Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Mimmi
0

Låter superhärligt! Alltid kul att ha många saker att välja bland som man är intresserad av!

[AnnikaOhlsson]
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Mitt allra största intresse utöver sången är vad man till vardags brukar kalla "det övernaturliga".

Jag pysslar en del med tarot och pendel. Har fattat tycke för healing och håller på att försöka lära mig det. Även änglar är fantastiska!

Jag läser mycket, främst då andlig litteratur, men även deckare, romaner osv.. Pillar väldigt mycket med datorn…

Rita, måla, göra smycken osv…. men jag har ju hus och familj med… så det blir sällan tid över till allt jag vill göra!

MajaL
0

Typ det samma som du #0.

Fotograferar med mina systemkameror. Skriver, en hel massa. Noveller, dikter, krönikor, ja allt möjligt.

Med vänliga hälsningar

Maja Cool

www.majalind.se

TildiZz
0

Ridning, friidrott (springa i skogen och orientera är också kul), fota (dock har jag en mindre bra kamera än de med fotografering som huvudintresse), ALLT som har med djur att göra (papegojor,chinchillor, illrar, hästar och hundar är exempel på djur jag tycker om).

Också gillar jag ju att vara inne på iFokus x)

MajaL
0

#6 Fotointresset delar vi. :)

Och djurintresset. :)

Med vänliga hälsningar

Maja Cool

www.majalind.se

[pummis]
0

- Hundar

- Anatomi och sjukvård

Hualilai
0

Förutom sång så är intresset all övrig musik, spela andra instrumment, repa med bandet, festivaler, konserter osv. allt som har med musik att göra helt enkelt =D

Mitt andra stora intresse är djur av alla dess slag, jag ar själv en häst, katter och råttor, och om jag inte lyckas bli rockstjärna när jag blir "stor" så kommer jag troligtvis att pyssla med djur på något sätt.

Sen så gillar jag att pyssla, sy osv, jag är väldigt kreativ och gillar att jobba med händerna :)

XOXO//Hua~

Morphogenesis
0

Intressen utöver sång kan väl summeras i musik, MMA, vetenskap och till viss utsträckning litteratur.

MajaL
0

Mina övriga intressen är foto, skrivande och bloggande. :)

Med vänliga hälsningar

Maja Cool

www.majalind.se

Wand
0

Efter att ha varit ganska inaktiv här så känner jag för att skriva lite i alla trådar, så som det blir ibland när man råkar halka in. 

I alla fall så är djur ett enormt intresse utöver sång (och musik i överlag), framförallt hamstrar och gerbiler för tillfället då det är dessa djur jag håller på med. 

Att skriva - allt från sagor, noveller och böcker till uppsatser och rapporter.

Fotografi också, såklart! Har fotograferat sedan jag var kanske 10 år gammal, men har inte använt mig av system förrän nu i somras då min mors sambo skaffade en. Så nu har jag väldigt roligt med den ibland och går även foto A som i-val i gymnasiet.

Sedan tycker jag om att se på film, även att analysera film och betrakta skådespelare och liknande. Sedan gillar jag även tatueringar och piercings. Micke, som är min mors sambo, har precis börjat träna på att tatuera själv och jag har piercat sedan jag var.. 15? Så vi har planer på att öppna något tillsammans i framtiden.

Men vi får ju se hur det blir, jag kommer ur en familj där det är mycket tal och ingen verkstad.. 

Ja, ungefär så ser väl mina intressen ut på ett ungefär.

Det verkliga livet existerar i fantasin. Did I mention demons?

Fridoliin
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Gitarr, tv- och datorspel, djur och rita. Gillar att vara kreativ, allt ifrån att sy till att sitta och göra lerfigurer. :)

/Frida

Medarbetare på Sång.ifokus.

Stå på dig, annars gör någon annan det.

Sealster
0

#0 Finns inget konstigt med te, te är bra för allt, speciellt själen ;)

Mina är brädåkning, träning, språk o kroppen bland 100 andra saker

/Jag sjunger hellre än bra och hellre dåligt än inte alls

Leramani
0

Jag är också intresserad av typ det mesta. Men man får ju koncentrera sig lite grann på några saker i taget ^^

Sång
Keramik/skulptur
Foto
Teckning
Måleri
Språk
Litteratur
Psykologi
Beteendevetenskap
Fåglar
Vikingatid
Historia i allmänhet
Stenåldern
Handsömnad
Skinn/lädersömnad/slöjd
Svarvning i trä
Lajv
Teater

De Lapsus Resurgam

JazzBass
0

Musik - att musicera själv och i band (bas, gitarr, sång, trummor) samt banda in
Musik - att lyssna på (all "bra" musik som bygger på i grunden levande musicerande)
Musik - att undervisa (mer jobb än hobby dock, har dragit ner på den biten)
Musik - är ordförande för en jazzklubb med allt vad det innebär. Det är dock bara en hobby som jag inte tjänar nåt på.
Foto - Natur och människor motiven i första hand, medlem i en fotoklubb
Mat & dryck - Matlagning/gastronomi
Mat & dryck - Sambandet mat och hälsa
Mat & dryck - Intresserad av vin/öl/whisky/konjak
Bowling - Ganska dålig på det, men bra avkoppling…
Idrott - Barfotalöpning (löper dock bara sommartid)
Idrott - Gym (har dock nästan helt slutat med det halvt motvilligt på grund av tidsbrist)
Datorer - Forumråtta…
Sommarstugeliv

Dessutom är jag intresserad av ganska mycket annat som jag ändå inte gör slag i saken av och aktivt utövar som hobby. Är teorinörd i grunden, gillar att förstå mig på till 100% hur saker och ting fungerar och hänger ihop. Det är väl det som gör att jag har ett yrke (ingenjör) som inte ens är närbesläktat med mina övriga intressen…

Medarbetare på foto, sång och matlust iFokus