Sång iFokus

Sång

Etikettövrigt-sångrelaterat
Läst 2572 ggr
Fridoliin
0

Egoboost!

Sång är ju ett otroligt sätt att uttrycka sig med, men man blir även väldigt utsatt då det är ett så pass "naket" instrument.
Det är många som behöver få sitt ego boostat kan jag tänka mig då sång handlar mycket om att våga!

Så här egoboostar vi oss själva,

Vad är just du bra på när det gäller sång?

/Frida

Medarbetare på Sång.ifokus.

Stå på dig, annars gör någon annan det.

Fridoliin
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Själv är jag grym på att lära mig texter!
Och sen är jag väldigt nöjd med mitt breda register. :)

/Frida

Medarbetare på Sång.ifokus.

Stå på dig, annars gör någon annan det.

Mimmi
0

Superbra intiativ! Man behöver verkligen fokusera på de bra sakerna mer!

Något jag känner direkt som ger mig en riktig egoboost är hur glad jag är över att jag hittat min höga bröströst. Jag trodde länge att jag inte hade en bröströst som nådde särskilt högt, men efter ett par sånglektioner med en ny sångpedagog hittade jag plötsligt en del av min röst jag aldrig hittat tidigare! Var verkligen en egoboost och jag rös i hela kroppen när jag satte de där höga tonerna med bröströsten. Så det jobbar jag vidare med och det är en del av min sångröst jag är riktigt stolt över!

Jag har också ofta fått höra att min styrka är att jag kan beröra, vilket känns som en otrolig komplimang varje gång!

Denna kommentar har tagits bort.
Denna kommentar har tagits bort.
MajaL
0

Hum, kul tråd. :)

Jag är väldigt bra på att få in känsla när jag sjunger. Kan gråta på beställning, så jag är en kännslosam människa och kan förmedla det i sång.

Med vänliga hälsningar

Maja Cool

www.majalind.se

Sealster
0

Det är svårt att se till sina bra sidor när man jämt går runt och tänker att man kan göra många saker bättre.. Jag är snabblärd och rätt tonsäker..

/Jag sjunger hellre än bra och hellre dåligt än inte alls

Leramani
0

Jag är bra på att höra/känna vad en person gör när hen sjunger, och då identifiera vad personen behöver ändra på.

De Lapsus Resurgam

JazzBass
0

Min starkaste sida är nog styrkan och energin jag kan få fram i rösten, speciellt i det lite högre registret. Jag har en ganska säker röst och jag känner väl till gränserna för vad jag klarar och inte klarar av.

Min svagaste sida är nog att jag inte är nån "showare" utan i huvudsak sångare och musiker. Är lite för blyg av naturen och inte så spontan, men jag har jobbat på att bli bättre på det. Tidigare vågade jag knappt ens prata mellan låtarna, lät hellre andra sköta mellansnacken, men nu går det ganska lätt och ledigt. Glad

Medarbetare på foto, sång och matlust iFokus

Rajmon
0

Min starka sida är nog att jag har väldigt mycket energi och "spelar" lite dum när saker går snett så det skojas bort istället. Jag är tonsäker och kan waila kanska så bra.

Mina svaga punkt är att jag har väldigt dåligt självförtroende och trots att folk ger mig beröm eller stöttar och pushar mig så klankar jag ner på mig själv… Jag har fastnat i mitt förflutna och går lätt in i "den där bubblan"….

Leramani
0

Puff. Skriv nåt du också!  :)

De Lapsus Resurgam

aannaa_.
0

jag är jättegrym på att hålla långa toner

bra på att skriva låtar osv :D

haha<3