Sång iFokus

Sång

Etikettövrigt-sångrelaterat
Läst 1725 ggr
eleri-still-twinkle
2

Vad kul :D

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Har varit borta från iFokus ett rejält tag och tycker det är jättekul att se att det finns en sång iFokus sidaSkrattande

Jag har sjungit under en hel drös med år och några av mina sånginspelningar hittar ni på min sida på youtube:

http://www.youtube.com/user/Eleri77/videos

Välkomna Skrattande

*Nu ska jag lyssna vidare bland er medlemmarFlört*

Allamej
0

Eleri! Åh så jag saknat dig! Och din underbara röst… kan inte komma över den.

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

eleri-still-twinkle
0

Skrattande Åh tack, glad jag blirGlad

Mimmi
0

Kul att du hittat hit! Hoppas att du kommer trivas!

Vilken vacker röst du har! Hoppas att du lägger upp lite fler videor så att vi får lyssna!

JazzBass
0

Helt otroligt vackert sjunget! Och sån känsla! Det vattnades för ögonen när jag lyssnade faktiskt….

Varmt välkommen hit säger jag med! Glad Nu ska jag iväg till youtube och lyssna på dina övriga produktioner. Flört

Medarbetare på foto, sång och matlust iFokus

eleri-still-twinkle
0

Mimmi och JazzBass - Tack snälla, snälla vad varm i hjärtat jag blir av era ord och att ni tycker om det jag gör Skrattande

Och det är så spännande att botanisera runt här på sångsidan, bland den bästa sidan som hänt ifokusFlört

Skapande i all form är fängslande men den mänskliga rösten är bland det främsta tycker jag *ler*

eleri-still-twinkle
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Ett musikaliskt samarbete som ligger mig mkt varmt om hjärtat är bland annat denna låt med den begåvade låtskaparen PhanatosGlad