Älvorna Dansar
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Fick en underbar möjlighet att vara gästsångerska på folkmusikbandet Fejds skiva Storm:) De är fantastiska musiker och låtskrivare som till och med gör sina egna instrument. Det var en ära att få vara med på ett litet hörn och maken min producerade deras skiva.
Jag personligen har aldrig lyssnat på folkmusik innan men följer Fejd med glädje. Jag önskar dem all lycka med sin musik!
Hoppas ni tycker om låten 
Trevlig kväll!

Ganska bra låt. Refrängen är lite overpowered. Verserna är fina.
Tyvärr hörs inte texten alls, inspelningen har inte lagt rösten rätt gentemot instrumenten, det finns ingen känsla av närhet. Det låter som om rösten befinner sig långt bort lite fläckvis. Jag skulle vilja känna att sångerskan är närmare mig än kompet.
Men som sagt, låten är bra och soundet tar sig med ett par lyssningar, man skulle lätt kunna fastna.
De Lapsus Resurgam
Håller med Leramani om att ljudet inte är perfekt. Men jag tycker att du anpassat din röst riktigt bra efter folkmusiken, trots att du inte lyssnar på det. Det är inte världens lättaste sak!

Er… ja, rösten sa jag inget om, kan ju bero på att den var väldigt bra och jag hade inget att anmärka på ;) Fast jag sa att jag ville höra den bättre, iofs. :)
De Lapsus Resurgam
Tack för era tankar, alltid lika spännande att ta del av hur andra upplever musik
Ja sannerligen var det en utmaning att ge sig in i folkmusiken, en utmaning jag gärna gör om
Fejd har gjort helt flera skivor så om ni är fortsatt nyfikna så finns det en uppsjö med låtar där :)