Talangjakt
Någon som vet om det finns en tävling där grupper kan tävla i åldern 11
Ingen som vet någon?
Tyvärr kan jag inte hjälpa dig så mycket, jag bor inte ens i Sverige. Men det kanske ordnas nånting i närheten av var du bor. Annars så tycker jag inte det är så bra idé att tävla i musik som så ung, speciellt inte om man inte ännu hunnit skaffa sig så mycket scenvana. Det är jättekul att vinna, men det kan kännas hårt om man inte får så bra placering som man hoppats på. Det är bättre tycker jag att satsa på att få lite erfarenhet och scenvana innan man ger sig in i en talangjakt. Då är man lite mindre nervös, man vet redan lite hur det känns att uppträda inför andra, och det är också helt säkert att man gör bäst uppträdanden när man har några bakom sig. Man blir bättre för varje gång. 
Lycka till med sången i alla fall! 
Medarbetare på foto, sång och matlust iFokus
Som ovan sa, kolla om det finns någonting lokalt. Tror inte det finns alltför många tävlingar som sänder via TV osv. när barn är så små. Möjligtvis program som talang eller X-factor, vet inte om de har någon åldersgräns..
Men det måste inte va något som sänds via tv. Men tacka för svar! Förresten så har jag hittat en där man spelar in sen skickar man bidraget dem avgör och det vinnande får uppträda om dem/ den vill.