Justin Bieber-biljetter
om någonha justin bieber biljetter såkontakta jag skulle göra vad som hälst för att få biljetterna ! asså om ni inte vill ha biljetterna då!det betyder guldför mig isåfall!
Släpper aldrig mina biljetter!
nej förstår det men vissa bränner upp biljetterna! och dåtänkte jag att dom kunde ge det till någon annan! :) inte så stor chans men ändå!
Finns de verkligen de som betalar för en biljett för att sedan bränna upp den? Låter inte så sannolikt tycker jag, oavsett hur mycket man nu ogillar honom.
Har du kollat på Blocket, Tradera och liknande? Där brukar det alltid finnas biljetter till sådana här eftertraktade konserter, dock otroligt dyra.
#3 har du sett facebook? det är jättemånga haters som köper typ 10 biljetter och bränner de. Och lägger upp det på bild..
Fast visst kanske de köper falska för billigt och bränner, men ändå. Sjukt synd om alla beliebers..
Men jag är såå sjukt glad att jag har biljetter! Min mamma, pappa, gudmor och gudfar och JAG satt och försökte få biljetter! Har älskat honom och vart en belieber sen 2009 <3
(titta mitt användarnamn, haha!)
Nej, jag har inte sett något sådant på Facebook. Antar att jag inte har korkbollar som vänner på Facebook. Tvivlar på att någon lägger flera tusen kronor på biljetter till en konsert med en artist man "hatar".
Hoppas att ni som gillar hans musik har får tag på biljetter i alla fall!
tack men jag vill ha 2 biljetter hälst i golden cirkle men det är inte stor chans alls! men min mamma tyckeratt det är för dyrt på blocket och traderaså jag får inte köpa!
Mina föräldrar tycker också att det är för dyrt :(
Håll utkik varje dag eftersom jag har sett väldigt många som säljer billigt, var försiktigt så att de inte är falska bara! :/
Åååh skulle kunna skära av mig både benen & armarna för att få en biljett….
#9 Jag med…..
Jag längtar såå mycket till konserten! Jag ska gå den 23.
#11 Vad har du för biljett? :D
#12 Venne riktigt, men läktare typ. Rad 10 så jag är ganska nära :)
Det är så himla orättvist…
Kommer aldrig någonsin att få se eller träffa honom….
Han lär ju ha fler konserter i Sverige i framtiden, så det är bara att hålla ut och hålla ögonen öppna!
Men jag kommer aldrig att ha råd..
Jag har 3 syskon & en mamma som försörjer oss.. Och hon är ofta sjukskriven & då får man inte lika mycket pengar.. 
#14 NEVER SAY NEVER :')<3
Ja vet men det känns bara så ibland 
Jaa :/
åååå.. älskar JB, men har inga biljetter :(( ÅÅÅ ge mig biljetter!!! :3 :(
Skulle göra som dom andra om jag FICK biljett… BRÄNNA UPP! >:D nä men gillar honom inte :P
You can't make a rainbow without a little rain
#22 varför inte ge dom till några som faktiskt vill ha?
#22 men skojjade ju!!? xD
You can't make a rainbow without a little rain
Jag köpte för några dagar sen två parkett-biljetter till Justins konsert. 3000:- fick jag betala! 
Do you want my heart between your teeth? - Ellie Goulding
Justin Bieber - 23/4 13