Sång iFokus

Sång

Etikettsångteknik-och-problem
Läst 2615 ggr
AngelaSweden
2

Gillar du att sjunga?

Hej jag vet inte riktigt hur jag hamnade här. Jag googlade något om sång och så blev jag nyfiken på vad vissa har diskuterat här. Hursomhelst, jag såg att vissa hade skrivit om att sjunga. Jag måste tipsa om en jättebra hemsida där man kan sjunga. Man kan spela in sig själv när man sjunger med eller utan video. Man kan göra sin recording privat så ingen kan höra eller så gör man den "public" så att andra kan lyssna och kommentera. Jag har vart medlem på denna sida sedan 2007 och min röst har utvecklats väldigt mycket sedan dess.

www.singsnap.com

Mitt namn är AngelaSweden där om ni vill höra mig sjunga..skriv gärna om ni blir medlemmar det är alltid lika roligt att träffa på en svensk där. 

Mitt största problem när det gäller sång är mer att tro på mig själv när jag ska sjunga framför andra. Jag vet att jag kan sjunga men jag har inget bra självförtroende när det gäller att sjunga inför andra då jag blir nervös så det är det som jag måste öva på! :)

Spruca
0

Tack så jättemycket :D

Spruca

Mimmi
0

Tack för tipset, ska kika!

JuliaRose
0

är det åldersårsgräns? 🙂

JuliaRose
0

såg det nu förresten hehehehe..
låter som en jätte bra sida, tack för tipset! Har blivit medlem nu och ska testa lite imorgon att sjunga nått 😃
skriver mitt tips till dig imorgon för ska gå och sova nu😴