SJUNGER SOM EN KRATTA!
spelade precis in min röst…lät hemskt! ._. hatar min röst! Hur får man bättre sångröst/röst utan att behöva gå till ngn och massa annat!? finns det några sångövningar!?
nån av dessa kanske hjälper? http://www.youtube.com/results?search_query=singing+lessons&page=&utm_source=opensearch
Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning.
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur.
Eller sjung ofta, Din röst tränas bäst om du använder den väl ^^
~Sajtvärd på Disney ifokus och Leopardgecko ifokus~
*Medarbetare på Akvariefisk ifokus
Körsång! Det hjälper otroligt mycket! :)
#1, #2 tack :D!
ngr mer tips? ^.^
Jag tycker att det är lättare att sjunga rent och bättre när man verkligen försöker använda magstödet. Har du provat att någon gång verkligen överdriva med magstödet? :)
Hälsningar Lurvas11
#5 ska försöka XP
Om du laddar upp en video så att vi får höra så är det lättare att ge tips på vad du ska öva på :)
#7 hell no! D: jaja..ni får en video, men inte nu..kanske nästa vecka ;3
Om du tror att du sjunger dåligt så kommer du bara sjunga sämre. Försök intala dig att du är bäst istället ;)
Sajtvärd på Lajv och medarbetare på Ätstörningar :)
När man hör sig själv från band låter det väldigt annorlunda än det man hör när man talar då ljudet går genom huvudet till öronen. Det är inte bara den här saken du har hängt upp dig på? I så fall är det bara en vanesak att vänja sig vid att höra sig själv från band.
Medarbetare på foto, sång och matlust iFokus
Alltså, mina vänner säger jag sjunger rätt bra, och lyssnar jag själv då jag sjunger låter de ganska ok ändå, men när man spelar in skrattar man nästan ihjäl sig för att det låter sjukt konstigt,
jag går på sång lektioner och övar en hel den på R hålla dom länge och så vilket ska göra att man tränat upp magstödet också sen sjunger jag lite ljusa toner *ganska mörk röst*